ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس بدون برنامه نویسی

فهرست مطالب

یکی دیگر از روش هایی که می توانید این خطا را در سایت خود رفع نمائید، پاکسازی کش وردپرس می باشد. اکثر ما میدانیم که برای گسترش کسبوکار خود یا با راهاندازی یک وبسایت میتوانیم به درآمدی بالا، دست پیدا کنیم اما اغلب دچار این ترس هستیم که هزینه راهاندازی یک وبسایت تا چه حد میتواند گران و سنگین باشد که خوشبختانه با وجود سیستم مدیریت محتوایی همانند وردپرس این امر کاملاً شدنی و امکانپذیر است. این خطا زمانی رخ می دهد که شما یک نوشته یا محصول را برای آینده زمان بندی کرده باشید اما با خطا مواجه شوید و محتوای شما منتشر نشود. وردپرس به صورت پیشفرض دارای قابلیتی است که از طریق آن می توانید انتشار پست های سایت خودتان را برنامه ریزی کنید تا در آینده منتشر شوند. به صورت نرمال، زمانی که شما یک پست وردپرس را برنامه ریزی می کنید تا در آینده منتشر شود، وردپرس از یک تکنولوژی به اسم کران (Cron) استفاده می کند تا پست شما را به صورت خودکار در آینده ارسال کند. مسائل مربوط به هاست شما و یا تداخل پلاگین های مختلف ممکن است باعث شوند که ارسال پست برنامه ریزی شده در وردپرس با خطا مواجه شود. A​rt᠎ic le was generated by GSA  نصب لینوکس روی فلش به چه شکل است؟ – سرور کلیک ​ ​.

دانلود وردپرس 5

ممکن است خطای ارسال پست برنامه ریزی شده برای خیلی از کاربران هیچوقت اتفاق نیافتد اما یکی از مشکلات متداول کاربران دیگر باشد. با این وجود برخی اوقات پست هایی که برنامه ریزی شده اند، هیچوقت منتشر نخواهند شد. با این وجود اگر سرور هاست شما یا یکی از پلاگین ها دچار خطا شوند، ممکن است پست مورد نظر در زمان مناسب ارسال نشود. این یک قابلیت فوق العاده است برای افزودن امکاناتی که شاید در افزونه پنل کاربری وجود نداشته باشد. اما در عوض با استفاده از افزونه های مختص این کاربرد، می توانید تمام تنظیمات را سفارشی سازی کنید. نصب وردپرس روی دایرکت ادمین تقریباً مشابه سیپنل است؛ اما خب از آنجایی که این دو کنترلپنل، پنل متفاوتی دارند، مراحل را جداگانه توضیح میدهیم. ببینید بعد از اینکه دوره آموزش وردپرس پیشرفته رو مشاهده کردید می تونید روی سیستم خودتون لوکال هاست ایجاد کنید و از وردپرس در لوکال هاست به صورت آفلاین استفاده کنید اما قرار نیست همیشه وردپرس یا سایت شما آفلاین باشد چون سایت آفلاین اصلا معنی ندارد در ادامه آموزش وردپرس این موضوع رو به صورت کامل براتون توضیح میدم تا همه چیز رو متوجه شوید. پس از نصب و فعال سازی افزونه ، از بخش “تنظیمات” روی گزینه “” کلیک کنید. !

پس قدم اول این است که هاست و دامنه خریداری کند. در ادامه قدم به قدم و به همراه تصاویری واضح، مراحل نصب وردپرس را انجام خواهیم داد. تسلط به این حوزه می تواند درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به برخی از روش های درآمد از وردپرس و بازار کار وردپرس میپردازیم… تنظیمات: هر سیستمی تنظیمات دارد، برای دسترسی به تنظیمات وردپرس می تونید از این بخش اقدام کنید که البته با نصب افزونه ها گزینه های آن بیشتر می شود. تنها کاری که این پلاگین انجام می دهد، این است که هر ۱۵ دقیقه یکبار سایت شما را چک می کند و در صورتی که پست های برنامه ریزی شده با خطا مواجه شده باشند، وضعیت آن ها را از برنامه ریزی شده به منتشر شده کار تغییر خواهد داد. بنابراین با مراجعه به این صفحه در هر زمان به آخرین نسخه وردپرس فارسی wordpress farsi و آخرین ورژن وردپرس انگلیسی wordpress English دسترسی دارید. همچنین می توانید با استفاده از یک FTP مانند FileZilla به فایل دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می توانید با افزودن یک قطعه کد به فایل wp-config.php این خطا را در سایت خود برطرف کنید. استفاده از فایروالهای سختافزاری، نرمافزارهایی مانند Imunify و CageFS و ارائه یک گواهینامه SSL رایگان، به کاربران کمک میکند تا به دلیل مشکلات امنیتی فعالیت سایت خود را با حذف وردپرس از هاست، متوقف نکنند!

وردپرس لوگو یعنی با ساخت وبسایتهای کسبوکار به وسیله پلتفرم وردپرس از این موضوع که سایت نشان دهنده برند شرکت است، اطمینان حاصل میشود. پس باید قبل از انتخاب پلتفرم وردپرس در مورد اهمیت سهولت در استفاده یا انعطاف پذیری آن تصمیم گیری کنید. دلیل این امر هم این است که پس از گذشت زمان انتشار پست، وردپرس آن را در زمان دیگری منتشر نخواهد کرد. وردپرس از یک “cron job” برای انتشار آن استفاده می کند. ما در این مطلب نحوه رفع مشکل عدم انتشار محتوای زمانبندی شده را با استفاده از روش های مختلف به شما آموزش دادیم. 60هزار افزونه برای وردپرس در مخزن پلاگین های وردپرس به ثبت رسیده که میتوانید خیلی راحت افزونه مورد نظرتان را جستجو کنید و آن را بصورت کاملا رایگان دانلود و روی وردپرس تان نصب کنید. از همین رو ما تصمیم گرفتیم که یک مینی دوره کمتر از ۲ ساعته طراحی کنیم تا تمامی مواردی که در آن دوره طولانی قدیمی گفته میشد را بهصورت خلاصه و مفید بیان کنیم؛ امروز نیز شما میتوانید از این مینی دوره به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و وبسایت خودتان را راه اندازی کنید و از فروش اینترنتی لذت ببرید. این افزونه کاملا رایگان است و بلافاصله پس از نصب شروع به کار خواهد کرد.