استارت آپ های ایران در سال 1401 مدیر وب

فهرست مطالب

آقا ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بیپول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار دادهاست، و به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورد در نهایت او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده همکاری میکند و پولی را برای سفر به مالزی به او میدهد. مثلاً اگر بخواهیم از روش توسعه بومی استفاده کنیم زبانها، فریمورکها و سایر ابزارهایی مثل محیطهای توسعه، بسته به اینکه میخواهیم برنامه نویسی اندروید انجام دهیم یا ، تقریباً مشخص و محدود هستند. اینکه چرا این دو دسته ماده به این طرح اضافه شدند، به نظر میرسد برای این بوده که این طرح شاخ و برگ پیدا کند و قسمتهایی که ممکن است برای کاربر و کسبوکارها آسیبزا باشد، کمتر دیده شود. آنها مجبور هستند که دسترسی و مجوزهای صدها کاربر یا کارمند را در دهها سامانه مدیریت کنند؛ مثلاً اگر بخواهند فهرستی از کلیه فعالیتهای یک کاربر را به جایی گزارش دهند، باید به دهها سامانه مراجعه کرده و فهرست فعالیتهای کاربر را از تکتک سامانهها استخراج کرده و در یک فایل تجمیع کنند.

فضای ابری ایرانی

یک سری قوانین خوب که مورد نیاز است، مانند صیانت از دادههای کاربر. این نوع از سرمایهگذاری اگر چه باعث میشود سود به دست آمده تقسیم شود اما با توجه به ماهیت استارتاپ که پر از ابهام است، فشار خطرات و ریسکهای مسیر هم تقسیم خواهد شد. علی بابا می تواند در سیستم پروازهای بین المللی پروازهایی را که مقصد یا مبدا آن تهران است، پیدا کند. این سرویس مسیریابی، به گفته سازندگان آن میتواند به عنوان یک سیستم غیرمتمرکز عمل کند و نسبت به اکثر سسیستمهای مکان مبنا (location-based) از عملکرد و دقت بالاتری برخوردار است.کاربران این پلتفرم، پیش از آنکه بتوانند از امکانات این شبکه استفاده کنند، باید هویت خود را از طریق فرآیندهای P2P ایرانی اثبات کنند. هرچند همچنان نقش واسطه در این استارت آپ بلاکچینی حذف نشده، اما مسافرز توانسته این ارتباط غیرمتمرکز را در ابعاد کوچکی پیادهسازی کند. IBL با حضور اساتید و فعالان این حوزه میتواند نقش مهمی را در توسعه صنعت بلاکچین و بکارگیری آن در ایران ایفا کند. طبق آیین نامه مصوب،شرکت های دانش بنیان ،اهدافی نظیر ، ترغیب هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت های بیشتر در رفع نیاز جامعه و امکان افزایش درآمد اعضای هیئت علمی، تجاری سازی یافته های پژوهشی، افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی موضوع کلی فعالیت دانش بنیان را دنبال می کنند.

سلام لیست شرکت های دانش بنیان در تهران رو هم قرار میدید این اطلاعات رو به تفکیک شرکت های خصوصی و عمومی دارید یا خیر ؟ مثل همه بومی های دیگر پلتفرم های تبلیغاتی، این یکی نیز باعث می شود محصول یا خدمات شما در پلتفرم های مختلف ظاهر شود تا مورد توجه بازدیدکنندگان پلت فرم انتشار قرار گیرد. نوروز رنگی یکی از سریال های شبکه خانگی در ژانر طنز محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است که اولین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. میدان سرخ مراحل ساخت خود را طی میکند و زمان نمایش آن هنوز مشخص نیست اما اینطور که پیگیریهای ما نشان میدهد این سریال تا پایان سال جاری یا در اوایل سال آینده مراحل پخش خود را آغاز خواهد کرد. علاوه بر این TraDove با بهرهمندی از توکن اختصاصی خود، ابزار پرداخت بهتری را برای معاملات بینالمللی فراهم میکند. کاربران با بازی در این پلتفرم، اعتبار رمزارزی به نام Gshare Gold دریافت میکنند و بر اساس اعتبار خود وارد مسابقه شده و میتوانند توکنهای MGO کسب نمایند. هدف این پلتفرم ارائه وامهای کریپتو (از جمله بیت کوین و اتریوم) و فیات (از جمله دلار و یورو) بدون اتکا به بررسی سوابق و اعتبار افراد جوان است.  &;​​ ​.

پلتفرم های داخلی فعالیت این مجموعه بیشتر معطوف به پژوهش، تحقیق و اجرای پروژههای بلاکچینی است. هدایتی در این مورد بیشتر توضیح داد و گفت: «ما شعارمان این است که آیا تاکنون شده بخواهید چراغ خواب بخرید اما در نهایت یک سرویس خواب خریدید؟ دهه هشتاد، دههای است که استارت بیشتر استارتآپهای بزرگ و موفق ایرانی زده شد. موبایلگو (MobileGo) یکی از استارتآپهای موفق بازار است که با هدف ترکیب صنعت بازی و فناوری بلاکچین بنیانگذاری شده است. استارتآپهای متعددی در مرحله ایده باقی میمانند، اگر حمایتها افزایش یابد، ایدهها میتواند وارد آبان مرحله عملی شوند. اگر تیم قوی باشد، ولی ایده چندان قوی نداشته باشند، میتوانند در کنار یکدیگر کار را به جلو ببرند. بر خلاف سیستم رایگیری فعلی، میتواند ضمانتی برای تأیید هویت و حسابرسی مناسب را با استفاده از بلاکچین ارائه دهد. شیپچین () یکی دیگر ازشرکت های مهم بلاک چین است که به عنوان یک پلتفرم مدیریت زنجیره تامین کاملاً یکپارچه از بلاکچین اتریوم بهره میبرد.