ترمینال حجم متغیر فن دار جریان موازی

HVAC Control Diagrams - Control - HVAC/R & Solar در واقع ابتدا سایزِ وجوه ماینر استحصال می شود و با احتساب ده سانت بادخور جهت امکان جانماییِ ماینر در داخل ماینر باکس صداگیر ،هر یک از اضلاع و دیواره های باکس ماینر طراحی می شود.با تعیین ابعاد دیواره های باکس ماینر نسبت به برش صفحات چوبی یا ام دی اف اقدام می شود.پس از برشِ این قطعات چوبی،نقاط اتصال و گوشه های کار به چسب چوب آغشته می شود و سپس بوسیله پیچ های مخصوص ام دی اف،این نقاط به هم متصل می شوند.با شکل گیریِ ماینر باکس صداگیر پتج وجهی،نسبت به ایجاد محل لوله های ورودی و خروجیِ فن های ماینر بر روی وجوهِ متقابلِ باکس ماینر اقدام می کنیم.با توجه به قطر فن های ماینر که ۵ اینچ می باشد قطر این سوراخ ها باید متناسب با قطر خروجیِ فن ها در نظر گرفته شود.اگر فن های ماینر دو عدد باشد سوراخ های لازم برای دیواره باکس ماینر دو عدد و اگر تعداد فن های ماینر چهار عدد باشد سوراخ های لازم بر روی بدنه باکس ماینر در هر طرف دو عدد می باشد.پس از ایجاد خروجی های لازم بر دیواره و بدنه باکس ماینر،باید نسبت به عایق پوشانیِ فضاها و دیواره های داخلیِ باکس ماینر اقدام کنیم.جنس عایقی که در دیواره های داخلیِ باکس ماینر به کار می رود باید از نوعِ استاندارد و صداگیر باشد.عایق شانه تخم مرغی که از جنس الاستومر می باشد از بهترین گزینه برای عایق کاریِ باکس ماینر ها محسوب می شود.جنس این نوع عایق از نوع جاذب صوت می باشد و ساختار سلول بسته این عایق از انتقال صوت به شدت جلوگیری می کند.با تعبیه عایق شانه تخم مرغی بر روی بدنه داخلیِ باکس ماینر،بر اساس قالبِ لوله های وردی و خروجیِ ماینر،فوم شانه تخم مرغی نیز در این نقاط برش داده می شود که معابر ورود و خروج هوا بصورت کاملا باز بر روی بدنه ی باکس ماینر آماده کاربری باشد.پس از آماده سازی بدنه باکس ماینر نسبت به ساخت درب باکس ماینر اقدام می کنیم.جنس درب باکس ماینرِ چوبی نیز از چوب یا ام دی اف است که بر اساس قالب باکس ماینر طراحی و ساخته می شود.نصب عایق در قسمت داخلیِ درب باکس مابنر نیز برای جلوگیری از نفوذ صدا به فضای بیرونیِ باکس ماینر ضروری می باشد.درب بکس ماینر به دو صورت وزنه ای و لولایی قابل طراحی و ساخت است.برای سهولت در حمل و جابجاییِ باکس ماینر می توان بر روی ساختار باکس ماینر دستگیره تعبیه نمود.با توجه به محدود بودنِ حجم باکس ماینرِ تکی به راحتی می توان آنرا در محیط های مختلف به ترمینال حجم ثابت گرد – شرکت تهویه سازه شار کار برد. ​ ​​.

دریچه های زیر فن کوئلی

هیتر برقی چهار منظوره شروین kpg - عدد اول بیانگر مقاومت در برابر نفوذ مواد جامد و بین ۰-۶ می باشد. این تجهیزات مهم در ایجاد ایمنی و حفاظت در برابر خطرات احتمالی انفجار هستند. استاندارد مقاومت در برابر نفوذ توسط کمیته اروپایی برای استاندارد سازی تکنولوژی های الکتریکی ارائه شده است. مسیر هوای بین دو بخش از محیط در دمپر ضد حریق موتوری از طریق یک موتور الکتریکی کنترل میگردد. محصولات مشابه پرکاربرد دیگر در همین زمینه دمپر آتش و دمپر ضد انفجار میباشد. این دمپرهای ویژه به جهت جلوگیری کردن از انتقال جریان دود و آتش از بخشی به بخش دیگر مورد بهرهبرداری قرار می­گیرند. دمپرهای ضد دود یکی از تجهیزات اصلی در سیستم های تخلیه دود محسوب می شوند. همانگونه که از نام آن پیداست این نوع موتور دمپر فقط دارای دو حالت باز و بسته و یا و می باشد. این نوع دیوارها و سقف های بنایی سنتی به صورت غیر اصولی ساخته شده اند و دسترسی به تاسیسات درون آنها بسیار مشکل است. فیوزهای موجود در این فایر دمپرها قابل تعویض است و حتی پس از آتشسوزی نیز میتوان آنها را به طور کامل تعمیر کرد. می باشد و یا امکان تنظیم دمپر به میزان دلخواه، کنترل رضایت بخشی را برای مصرف کننده مهیا می سازد.​​​!

موتور دمپر تدریجی علاوه بر حالت باز و بسته دارای حالتی است که می تواند پره ها را به صورت درجه ای در آورده و حالت نیمه بسته و با زاویه های گوناگون بگیرد. با استفاده از این نوع دمپر می توان جریان خروجی هوا را به طور کامل کنترل نمود. می باشند که در دمای بالاتر از 70 درجه سانتیگراد، دستور بسته شدن مسیر جریان را صادر می کند. لذا در محفظه هایی که می پوشانند می توان انواع کابل ها، جعبه های تقسیم و مواردی از این دست را قرار داد. در صورتیکه از سیستم های استفاده شود ، بدلیل در دسترس بودن ولتاژ ۲۴ ولت ، معمولا از موتور ۲۴ ولتی استفاده می شود و در غیر اینصورت از نوع ۲۲۰ ولتی استفاده می شود. این نوع از موتور دمپرها جهت استفاده در سیستم های دود و حریق استفاده می شود. در صنایع مختلف آب و فاضلاب، صنایع غذایی و دیگر صنایع می باشد . ​​ .

و وصل و تدریجی است، جریان آب و هوا را کنترل می کند. در این صورت حتما کار را به یک فرد متخصص بسپارید. مورد دوم نیز برای سیستم هایی به کار می روند که به طور کامل باز و بسته می شوند. علاوه بر این، همین موضوع منجر به صرفهجویی بسیار مناسبی در هزینههای حوزه ایمنی در منزل یا محل کار شما میشود. البته اگر لوله دودکش در کنار دییوار ساختمان قرار داشته باشد باعث بسته شدن مسیر خروج هوا میشود. حال نوبت به ساخت درب میشود. از ورق های آلومینیوم و استیل نیز می توان جهت ساخت استفاده نمود. این مدل به صورت ترمز دار – لبه دار – آبچکان و گرد و چهارگوش هم قابل ساخت میباشد. لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری از ساختار متخلخل و سلول بسته ی عایق تشکیل شده است و به دلیل همین عایق فشرده صدا و حرارت به شدت افت میابد و مهار میگردد.لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری از بخش تشکیل میشوند.دو قسمت لایه های داخلی و خارجی هستند که از فویل آلومینیوم لمینیت شده ساخته میشودو قسمت سوم قشر میانی لوله فلکسیبل صداگیر میباشد که از دولایه عایق الاستومری تشکیل شده و این سه لایه در مجموع قشر بسیار مقاوم در بربابر انتقال حرارت و صدا را به وجود می آورد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دمپر كانالی صنعتی – موسسه فنی شاهرخی موسسه فنی شاهرخی وب سایت خود باشید.