انواع مدل های دندهای و اتوماتیک ازکی وام (5)

چینیها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی میکنند. از آن جایی که روغن موتور 12000 ایرانول 10حجم 3.5 لیتر با فرمولاسیون استاندارد و بهینه طراحی و تولید شده است، برای این دسته از خودرو ها نیز مناسب خواهد بود. بنابراین به منظور افزایش طول عمر روغن موتور خود بهتر است از سوختهای پاک و با کیفیت استفاده کنید. همچنین، قبل از خرید، حتماً قیمت فروش بهمن موتور فیدلیتی توسط سایا خودرو را استعلام کنید و در نهایت تصمیمگیری نمایید. ضمن اینکه در این روزها که هزینههای نگهداری خودرو سر به فلک میکشد، داشتن یک محصول صفر کیلومتر گارانتیدار علیرغم افت قیمت ابتدایی میتواند ریسک کمتری نسبت به گزینههای دست دوم “حتی از برندهای به مراتب معتبرتر” داشته باشد.پیش فروش مرحله اول خودروی فیدلیتی انجام شد و حدود 1200 خودرو پیش فروش شدند. هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانههای توربو علیرغم تمامی برتریهایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه میکنند، گزینههای پراستهلاکتر و حساستری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب میشوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند. جالب است بدانید این محصول هم برای خودروهای مجهز به موتورهای توربو نیز مناسب خواهد بود.


خودرو دیگنیتی همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که میتواند برای خودروهای خانوادههای پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد. همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایهای و پرترافیک همچون تهران میتواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیکهای طولانی در سربالاییها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد. ضمن اینکه سازنده روغنی که توسط خودروساز توصیه میشود، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نیازی نیست برند و نشان روغن از همان شرکتی باشد که خودروساز رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود توصیه کرده است. حالت R یا همان Reverse برای مواقعی است که قصد دارید دنده عقب بروید. روغن موتور 12000 ایرانول10W40 SJ حجم 3.5 لیتر از جمله روغن موتورهایی به حساب میآید که برای انواع خوردوهای سبک و سنگین مناسب است. از طرف دیگر، کارشناسها و متخصصین بر این باور هستند که گیربکس تارا کیفیت بالایی ندارد. در سوی دیگر، طراحی داشبرد تارا دندهای نیز چندان جالب نیست و فرم قسمت میانی آن به دلیل عدم تقارن و همچنین طراحی ساده، خیلی دلچسب و چشمنواز به نظر نمیرسد. میل ماهک رابط بین ماهک و دسته دنده میباشد که به وسیله آن راننده میتواند با حرکت دادن دسته دنده، میل ماهک را به حرکت در آورد مکانیزمهای متفاوتی با توجه به نوع گیربکس خودرو داراست.


با توجه به افزایش قیمت خودروها در بازار، خریدارانی که استفاده از شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور که توسط سایا خودرو ارائه شده است را به تعویق میاندازند، ممکن است به آن دسته از خریداران تبدیل شوند که نتوانند در آینده قیمت خودرو را بپردازند و مجبور به خرید خودروهای قدیمیتر و با کیفیت پایینتر شوند. خودروهای چینی همواره به ارائه آپشنهای بیشتر نسبت به رقبای هم قیمت معروف بودهاند و حالا که از محصولات کاملاً اقتصادی به تولید ماشینهای لوکس روی آوردهاند، لیست آپشنها تکمیلتر از همیشه پیش رویمان قرار گرفته است. نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شدهاند با استفاده از رینگهای جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمتهای مختلف، وقار و ابهت را با جاذبههای جوانپسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی “که بیشتر جوانان را هدف قرار داده” با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دستیابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمیها مهم به نظر نمیرسد!  ​​!


به گزارش ایمنا، برند جتور () در سال ۲۰۱۸ در چین تأسیس شد، این برند زیر مجموعهی برند معتبر و خوشنام چینی به نام چری () است. اما نباید فراموش کرد که گروه بهمن جزو برندهای خوشنام و معتبر کشورمان محسوب میشود و قراردادهای امیدوارکنندهای در خصوص داخلیسازی و مونتاژ بسیاری از قطعات (حتی پیشرانه) فیدلیتی مطرح شده است. روغن موتور نیز روانکار مورد استفاده در پیشرانههای درونسوز است که لایه نازکی از آن، بین قطعات قرار میگیرد و آنها را روانکاری میکند تا از ساییدگی آنها جلوگیری شود. مهمترین بخش یک گیربکس چرخدندههای آن هستند که بسته به نوع گیربکس در اشکال و جنسهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. نمونهاش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه میشوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شدهاند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند. چه مدت میتوان از روغن موتور 12000 ایرانول 10حجم 3.5 لیتر استفاده کرد؟ یکی دیگر از مزیتهای روغن موتور ۱۲۰۰۰ ایرانول این است که این محصول دارای خاصیت ضداکسیداسیون بوده در نتیجه خواص روغن را در طول زمان حفظ خواهد کرد. اما در گذشته بدلیل بیتجربگی و برخی محدودیتهای اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعههایش چند سالی است که به این نقص پیبردهاند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگهای بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراقهای بیمورد و خطوط بیهدف یافت نمیشود.