هاست وردپرس چیست؟

به محض ورود به سیپنل در سمت راست صفحه با کادری مواجه میشوید که اطلاعات ارزشمندی مانند میزان پهنای باند استفاده شده، میزان فضای استفاده شده از هارد دیسک شما، دامین در حال استفاده ، آیپی کاربر و غیره را در اختیار شما قرار میدهد. در واقع اگر از هاست ویندوز استفاده میکنید، معمولاً تنها انتخاب و بهترین انتخاب است. اگر هم سوالی داشتید، آماده راهنماییتان هستیم. بعد از آماده شدن نسخه پشتیبان میتوانید آن را دانلود کرده و ذخیره کنید. اکنون باید بسته را با استفاده از دستور نصب کنیم. چون اگر نبود، باید هزینه بیشتری برای لایسنسهای پیشرفته و افزودن امکانات جانبی به پنل پرداخت کنید. با توجه به صحبتهایی که کردیم، اگر از هاست لینوکس استفاده میکنید، بهتر است یکی از دو کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین را انتخاب کنید. از مهمترین دلایل محبوبیت این کنترل پنل آمریکایی میتوان به سهولت استفاده از آن اشاره کرد. از این ابزارها ﺑﺮاي ﺗﻐﯿﯿﺮ رﻣﺰ ﺣﺴﺎب ﺳﯽﭘﻨﻞ، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻗﺎﻟﺐ، ﺗﻐﯿﯿﺮ زﺑﺎن، ﺗﻐﯿﯿﺮ اﻃﻼﻋﺎت ﺗﻤـﺎس و ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ زﯾـﺮ ﺣﺴـﺎبهای زیر مجموعه میتوان استفاده کرد. ᠎​​​.

مراحل آپلود یک وبسایت در پنل هاست دایرکت ادمین - گروه رادیب چرا که کار با آن بسیار آسان و حتی میتوان گفت لذتبخش نیز هست. حتی بعضی از شرکتهای ارائهدهندۀ خدمات میزبانی وبسایت، یک کنترل پنل اختصاصی برای کاربران خودشان طراحی کردهاند؛ اما دایرکت ادمین (Direct Admin) و پلسک (Plesk) دو مورد از کنترل پنلهای بسیار خوب و محبوب هستند که میتوانید بهجای سیپنل از آنها استفاده کنید. اگر سایت وردپرس پرترافیکی دارید، استفاده از هاست مخصوص وردپرس انتخاب معقولانهتری است. حالا اگر بخواهید یک هاست سی پنل خریداری کنید، بهخوبی میتوانید تمام جوانب آن را بسنجید. قرار دارد. تنظیمات و دسترسیهای این بخش به نسبت پکیج خریداری شده ممکن است متغیر باشد. از این قسمت برای زیر نظر داشتن آﻣﺎر ﺑﺎزدﯾﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ دﯾﮕﺮ اﺟﺰاء ﻣﻬﻢ سایت استفاده میشود. و روشی که میتوانید هاست خود را کمی سبک کرده و دوباره سایتی سرحال داشته باشید، استفاده از هاست ساخت SSL رایگان دانلود خواهند بود. اما اگر از هاست ویندوز استفاده میکنید، پلسک بهترین کنترل پنل برای سایت شما خواهد بود.

ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین - تم فارس برای وبمسترها و طراحان سایت استفاده از ساب دامینها “Subdomain”، ریدایرکت کردن “Redirect”، استفاده از ادان دامینها “Addon domain” از جمله کارهاییست که دائما با آن مواجه خواهند بود. در نظر داشته باشید که قابلیت اضافه کردن دامنه جدید “Addon domain” نام دارد که در سرویسهای گنجه هاست به علت حفظ کیفیت سرویس و دلایل فنی دیگر این امکان ارائه نمیگردد. در ایران سرور هم اعلام کرده دیجی کالا و سایتهای بزرگ دیگر در اونجا میزبانی شده است. دایرکت ادمین، کنترل پنل میزبانی وب است که به شما امکان مدیریت تمام جنبههای وب سایتتان را میدهد و براساس فناوری solid LAMP stack ساخته شده است. سی پنل (Cpanel) یکی از محبوب ترین کنترل پنلهای میزبانی وب یا همان وب هاستینگ است. به طور مشابه، در مورد VPS، چندین کاربر وجود دارد که از همان سرور استفاده میکنند؛ اما از یکدیگر جدا شدهاند. پس احتمال بالایی وجود دارد که هتزنر شما را در ثبت نام خود بعنوان ایرانی احراز هویت نکند!دایرکت ادمین چیست + راهنمای کامل نصب - مقداد آی تی​ .

امکان مشاهده پهنای باند و فضای دیسک قبل از به پایان رسیدن، یکی از مزایایی است که در اختیار شما قرار میدهد. کار کردن با میتواند شما را از یک کاربر عادی به یک مدیر وبسایت ماهر تبدیل کند. بطور کلی، در هنگام وارد کردن یک آدرس در بخش “مدیریت ”، این نکته وجود دارد که در صورت استفاده از نام کامل دامنه () برای آدرس دادن، بخش یا “نقطه” باید حتما در انتهای آدرس اضافه شود. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرور مجازی. هدف ما بهرهوری بیشتر به همراه استفاده از آخرین تکنولوژیهای روز در استفاده از انواع هاست اشتراکی میباشد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، چند دقیقه وقت بگذارید و در مقاله «مقایسه محبوبترین کنترل پنلهای میزبانی وب»، با هر 3 مورد بالا عمیقتر آشنا شوید. همانطور که بالاتر هم گفتیم، هاست وردپرس هزینه بالاتری نسبت به هاست معمولی دارد؛ پس برای یک خرید آگاهانه، بهتر است با فاکتورهایی که یک هاست وردپرسی باید داشته باشد، آشنا شویم. همچنین شما میتوانید برای یادگیری سی پنل و آشنایی با طرز کار آن، به بخش آموزش سی پنل مراجعه کنید. میتوانید سرویسهای مختلف هاست در گنجه را در صفحه“خرید هاست“مشاهده کنید.   ​​.