معلمی مدعی رفتار “ناراحت کننده” شد و تیرانداز مدرسه میشیگان را متهم کرد


دو معلم مدرسه میشیگان پرچم قرمز را به دلیل “آزار و اذیت” و رفتار “مرتبط” تیرانداز متهم دبیرستانی ایتان کرامبلی برافراشتند، اما مدیران فقط برای چند مدت به او اجازه بازگشت به مدرسه را دادند. ساعاتی قبل از خشم، کلانتر اوکلند، مایکل بوچارد روز پنجشنبه به سی ان ان گفت..

کرامبلی 15 ساله برای اولین بار روز دوشنبه پس از آن در دبیرستان آکسفورد مورد سرزنش قرار گرفت بوچارد گفت: «معلم در کلاسی که در آن دانش آموز بود، چیزی را دید و شنید که از نظر رفتار او احساس ناراحتی کرد.

«آنها یک جلسه مشورتی با کارکنان مدرسه در این مورد داشتند. بوچارد گفت و تلفن نزد والدین مانده بود.

«در روز حادثه، یکی از معلمان در کلاس‌های مختلف رفتاری را مشاهده کرد که احساس نگرانی کرد. پس پسر را به دفتر بردند. با کارکنان مدرسه ملاقات کنید کلانتر گفت و به والدین زنگ زد. و سرانجام مشخص شد که او می تواند به مدرسه برگردد.

اتان کرامبلی همانطور که در بالا مشاهده می کنید.  او فقط ساعاتی قبل از حمله مرگبار خود در روز سه شنبه اجازه بازگشت به مدرسه را داشت.
اتان کرامبلی تنها ساعاتی قبل از اینکه روز سه‌شنبه شروع به حمله کرد به مدرسه بازگردد.
از طریق رویترز

بوچارد افزود که این تصمیم “همه اینها بخشی از تحقیقات در مورد اینکه آنها چه فکر می کنند و چرا فکر می کنند این گام درست است، خواهد بود.”

در عرض حدود سه ساعت، کرامبلی با یک تپانچه نیمه اتوماتیک از حمام مدرسه بیرون آمد و به 11 نفر تیراندازی کرد و چهار دانش آموز را کشت.

بوچارد گفت که مقامات مدرسه و پلیس از زمانی که کرامبلی شب قبل از تیراندازی فیلم “وحشیانه ناراحت کننده” را تهیه کرده بود، بی اطلاع بودند.

کرامبلی، مرکز، در شکایت ویدیویی در 1 دسامبر ظاهر شد.
AP

کلانتر گفت: “او به وضوح در مورد آنچه که قصد انجامش را داشت و به آنچه که فکر می کرد صحبت می کرد. فقط سرد بود.”

پلیس گفت که کرامبلی نظرات نگران کننده را در دفتر خاطرات در کوله پشتی خود تکرار کرد.

مسئولان ناحیه مدرسه در مورد این پرونده یا جلسه مدرسه اظهار نظری نکردند.

یک بنای یادبود موقت در خارج از دبیرستان آکسفورد واقع شده است.
گتی ایماژ

بوچارد گفت که دادستان ها همچنان در حال بررسی اتهامات علیه والدین کرامبلی هستند.

جیمز کرامبلی، پدر یک نوجوان چهار روز پیش یک تپانچه 9 میلی متری خرید. و والدین به پسرشان توصیه کردند که با پلیس همکاری نکند و وکیل بگیرد.

بوچارد خاطرنشان کرد که “در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی نداریم آنها می دانند این مسیری است که او در حال حرکت است” اما گفت که این بخشی از تحقیقات است.

والدین اتان کرامبلی در فیلم شکایت پسر ظاهر می شوند  هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها از توطئه او اطلاع داشته باشند.
والدین اتان کرامبلی در فیلم شکایت پسر ظاهر می شوند هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها از توطئه او اطلاع داشته باشند.
WDIV

کلانتر همچنین تکرار کرد که هیچ مدرکی دال بر اینکه کرامبل قبل از حمله مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد وجود ندارد. هر چند گزارش هایی برعکس شده است.

او گفت: «اما من هم دوست دارم این را بگویم، در حالی که قلدری چیز وحشتناکی است و ما آن را بررسی می کنیم و نباید اتفاق بیفتد. اما هیچ چیز در آن روز از فاجعه گرفتن این زندگی ها و ازدواج برای همیشه ندیدیم. هرکسی می تواند به آنچه که احساس می کند برایش اتفاق افتاده است واکنش نشان دهد.»