تظاهرات جامعه هیستینگز در حمایت از کودکی که به عنوان تراجنسیتی حذف شده است به عنوان بخشی از انتخابات هیئت مدیره مدرسه – WCCO


هاستینگز، مین. (WCCO) – اعضای جامعه هستینگز بعد از ظهر شنبه برای نشان دادن حمایت خود از یک رئیس هیئت مدیره مدرسه و فرزندش که اخیراً در جریان انتخابات هیئت مدیره مدرسه به عنوان تراجنسیتی رای داده شد، تجمع کردند.

کلسی ویتس، رئیس هیئت مدیره مدرسه هاستینگز در ماه نوامبر در انتخابات مجدد پیروز نشد و به سی ان ان گفت که نتیجه به نظر آرامش بخش بود. او اخیراً در مورد داستان خود صحبت کرد و خود را به عنوان یک مادر علاقه مند به سیاست های محلی توصیف کرد، که وقتی کووید-19 کلاس ها را آنلاین کرد و والدین در حال بحث در مورد پوشیدن ماسک بودند، تنش را در جامعه احساس کرد.

بیشتر بخوانید: برخی از تجهیزات زمستانی با کمبود برف به سمت مینه سوتا

اما این حملات در نهایت شخصی شد و یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی به نام «والدین نگران هیستینگز» فاش کرد که فرزند کوچکتر ویت ترنسجندر است. دامپزشک زمانی که “گرانبهاترین راز” او فاش می شود، بیشتر به دلیل نگرانی در مورد امنیت فرزندش، ویران می شود.

ویتس در اواخر نوامبر به سی‌ان‌ان گفت: «شما یک کودک را قبل از اینکه آماده شود بیرون می‌برید، او را در معرض رفتارهایی قرار می‌دهید که خطر خودکشی او را افزایش می‌دهد». “این در مورد شیوه های فرزندپروری من نیست. این در مورد زندگی کودکان است.”

تجمع در حمایت از Vets و فرزندش، همراه با سایر کودکان ترنسجندر، غیر باینری و LGBTQ+ برای بعدازظهر شنبه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: چگونه مینه‌سوتان‌ها می‌توانند وسایل نقلیه خود را برای رانندگی در زمستان «زمستانی» کنند

والری استور، برگزارکننده تجمع گفت: “ما نفرت متعصب را رد می کنیم، نفرت را رد می کنیم، آنچه را که در گفتمان مدنی می بینیم رد می کنیم؛ می خواهیم این نفرت را با عشق ارضا کنیم و دور هم جمع می شویم تا حمایت کنیم.”

در پاسخ به این تجمع، هیئت مدرسه هیستینگز بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: «دلشان به رئیس ویتس و خانواده‌اش می‌سوزد که آنها در این شرایط چالش‌برانگیز حرکت می‌کنند.»

«داستان کلسی ویت فرصت‌هایی برای تأمل و نیاز به گفت‌وگوهای دشوار برای پر کردن شکافی که در جامعه تجربه می‌کنیم را آشکار می‌کند.

اخبار بیشتر: در تصادف سنت آنتونی یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد