شیوع کووید در سفر دریایی: آزمایش 10 نفر در کشتی نروژی که در حال نزدیک شدن به نیواورلئان بود به ویروس کرونا مبتلا شدند.


نیواورلئانز – مقامات شنبه شب گفتند که آزمایش کووید-19 ده نفر از مسافران یک خط کروز نروژی که به نیواورلئان نزدیک می شد مثبت شد.

وزارت بهداشت لوئیزیانا در بیانیه ای اعلام کرد که نروژی بریکاوی در 28 نوامبر نیواورلئان را ترک کرد و قرار است این آخر هفته بازگردد. در هفته گذشته، این کشتی در بلیز، هندوراس و مکزیک توقف داشته است.

مقامات گفتند که بیش از 3200 سرنشین در هواپیما هستند.

بر اساس این بیانیه، نروژی “از پروتکل های قرنطینه و مهار مناسب پیروی کرد، زیرا موارد و موارد جدید در این کشتی شناسایی شد.”

قبل از فرود در نیواورلئان، همه افراد حاضر در هواپیما برای ابتلا به ویروس کرونا آزمایش خواهند شد. به گفته مقامات، هر کس که آزمایشش مثبت باشد، مستقیماً به خانه می‌رود یا خود را در محل اقامتی که توسط خط کروز ارائه می‌شود، ایزوله می‌کند.

مقامات هیچ اطلاعاتی در مورد شرایط مبتلایان به این ویروس منتشر نکردند.

کشتی‌های کروز منبع اولیه شیوع بیماری در سال گذشته با شروع همه‌گیری ویروس کرونا بودند، زیرا برخی از کشتی‌ها در بنادر سرگردان بودند و مسافران مجبور به قرنطینه شدند. برخی از مسافران در اثر ابتلا به کووید-19 در دریا جان خود را از دست دادند، در حالی که برخی دیگر به قدری بیمار شدند که مجبور شدند آنها را از کشتی خارج کنند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده در مارس 2020 دستور ممنوعیت حمل و نقل صادر کردند که منجر به بن‌بستی شد که در ژوئن سال گذشته و زمانی که کشتی‌های مسافربری شروع به ترک بنادر ایالات متحده با الزامات بهداشتی جدید کردند، پایان یافت. به گفته وب سایت نروژی، این شرکت باید تمام مسافران و خدمه هواپیما را حداقل دو هفته قبل از حرکت در برابر ویروس واکسینه کنند.

حق چاپ © 2021 توسط آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است.